Tillykke til Coop

Så så vi lige hvordan man vinder kampen om det tre-dobbelte øko-segment. Det økonomisk stærke, økonomisk lukrative økologiske segment.

Er der efter Samvirke-historien nogen der er i tvivl om at Coop fokuserer på økologi?

Bare synd at der er lokale brugsforeninger der ikke var taget i ed for den store plan. Havde det været Dansk Supermarked havde der ikke været uro i geleddet.

Men hvis man skulle være interesseret i sådan noget banalt som virkelighed, approksimeringen af sandhed, altså det der går under navnet videnskab, så vil jeg anbefale ScienceBlog’s “Øktober – Når rene intentioner kolliderer med økonomiske interesser“.

Eller som den kloge Ben Goldacre siger det, I think you’ll find it’s a bit more complicated than that.

This entry was posted in Communication and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.