Ny vekselkurs?

1 kr. = 1 mellemværende?

Vi bruger meget vores gode lokale bibliotek i Auning men en gang imellem er jeg ikke så god til at få afleveret bøgerne til tiden. Endda på trods af venlige påmindelser. Så med tiden havde jeg oparbejdet en mindre gæld og jeg modtog derfor en opkrævning i e-boks på 111 kr.

Den gik jeg så ind på bibliotekets hjemmeside for at betale og der kunne jeg se at jeg havde en tidligere gæld på 45 kr. der også skulle betales. Hvorfor mon jeg ikke fik en opkrævning på dem i e-boks?

Jeg betalte derfor de 156 kr. og fik historiens næst-korteste kvittering: “Din betaling på 156 mellemværende(r) er modtaget.” Fuldt af transaktions og kvitterings ID.

Såååh, hver krone var et mellemværende?

Dette indlæg blev udgivet i Udvikling og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

