Obstrueret kommunikation

Jeg skulle høre Energimidt om et par strømudfald og fandt deres hjemmeside:

energimidt

Bunden er dækket af den lovpligtige, nyttesløse og tåbelige cookie-advarsel. Venstre side bliver efter er par sekunder dækket af en “hvad synes du om vores side”. Læg mærke til at jeg ikke fik mere end et par sekunder før de synes min mening kunne være relevant. Midten bliver efter nogle sekunder mere dækket af muligheden for at tilmelde mig deres nyhedsbrev.

Indholdet jeg kan se er at de har skiftet navn. Big F…… Deal.

På hjemmesiden er der intet om strømudfald så jeg ringer til dem. Mens jeg venter og venter får jeg at vide at jeg kan læse om strømudfald på hjemmesiden.

Til sidst får jeg fat på et menneske der kan bekræfte at der faktisk var udfald (læs det sammen med den foregående sætning), årsagen dertil og at denne årsag desuden betyder at der kan være et par udfald mere dagen efter. Det var naturligvis en entreprenør og den slags sker. Men så var jeg da informeret.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

