Pakkepost og næste hverdag

Selvfølgelig kan breve og pakker være forsinkede og selvfølgelig kan det særligt ske op til højtider eller i forbindelse med ferier. Men PostNord’s evne til at opfylde deres løfter er noget af en joke.

Som f.eks. hvis man vælger at sende med pakkeposten. For det første var det nemt og hvis jeg ikke har brug for at det jeg sender er fremme indenfor en uges tid kan jeg sagtens finde på at bruge det igen.

Men her er teksten på hjemmesiden:

pakkepost1

Når man faktisk lægger pakken i automaten står der det samme.

Her er så track & trace for min pakke:

Selv jeg kan regne ud at det er svært at få en pakke leveret hvis ikke den bliver hentet. Ud fra teksten på hjemmesiden, i bestillingsprocessen og på automaten synes jeg at jeg havde en berettiget forventning om at den ville blive hentet d. 20. december og derefter være fremme d. 21.

Pakken blev først hentet d. 22.

Der er stadig håb om at den når frem før d. 24. da pakken lidt senere endda er nået frem til et distributionscenter på Vestegnen.

Hvis altså posten er begyndt at opfylde deres servicemål.

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

