Hvad prøver Apple lige at opnå her?

Det er ikke nogen hemmelighed at Apple’s forhold til deres kunder er ensidigt, men med en retssag mod en kunde har jeg svært ved at gennemskue hvad i alverden Apple tror de kan opnå. Kunden har vundet en sag i forbrugerklagenævnet om at en ombytning af en telefon med en “refurbished” ikke er det samme som med en ny, og den afgørelse mener jeg er helt i overensstemmelse med købelovens § 78. Den er i hvert fald i overensstemmelse med praksis.

Nu får Apple så omkostningerne til en retssag, dårlig medieomtale og ender alligevel med at skulle give kunden pengene tilbage.

Dårlig medieomtale er ligegyldig for Apple da deres kunder alligevel står i kø.

Men hvorfor spilde tid og penge på det her?

This entry was posted in Legal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Hvad prøver Apple lige at opnå her?

  1. Pingback: Apple’s sag mod en kunde giver faktisk lidt mening | Hennings blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.