Kris Straub

Kris Straub er en forfatter, tegner og podcaster som jeg har fulgt online i nogle år, egentlig mest fordi han arbejdede sammen med andre jeg allerede fulgte. For tiden vil jeg anbefale

  • hans gyserserie Broodhollow der er tegnet i en stil der til at starte med slet ikke matcher den snigende trussel der nærmer sig
  • hans podcast serie med Abby Howard Scared Yet hvor de diskuterer tendenser, troper og ideer indenfor gysergenren
  • og så ville jeg gerne give Channel Zero: Candle Cove tv-serien en chance, men den er pt. forbeholdt amerikanerne – det ville jeg fordi den er baseret på Candle Cove fra Straub
Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

