Flyselskaber

Jeg har faktisk haft nogle gode oplevelser med flyselskaber, hvilket jo er noget man bør nævne. Først havde jeg problemer med at checke in hos KLM, skrev til selskabet på Facebook (mens jeg brokkede mig over ikke at kunne finde et telefonnummer) og de meldte tilbage at nu var det hele på plads, hvilket det var. Derefter fløj jeg med Sun-Air of Scandinavia hvor opvartningen var god og der var plads til at man kunne sidde ned, begge dele et særsyn i lufttrafikken.

For generelt er billedet jo et andet, hvor flyselskaber finder nye og interessante måder at stable mennesker på, samtidig med at de bestikker politikere til at forhindre undersøgelser af om samme stabling udgør en selvstændig sikkerhedsrisiko. Hvor flyselskaber opkræver gebyrer for ting der ellers ville spare tid og dermed penge, eller f.eks. bare for at kunne få en plads. Og hvor flyselskaber kræver ekstra hvis man som familie vil sidde ved siden af hinanden.

CjUjwCoW0AAZQxR

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

