PR stunt?

Der er lige noget ved EU-kommissionens sag mod Google om konkurrenceforvridning der kunne gøres bedre. For det første er det en gammel historie at vores regeringer og gamle virksomheder i Europa har opført sig nærmest fornærmet over Google’s position. Men når man nu vil anlægge en sag, er det så ikke lidt i overkanten at gøre det med pressemøder og powerpoint præsentationer? Det kommer nemt til at virke som om det mere handler om markedsføre sagsanlæggerne.

Dette indlæg blev udgivet i Jura, Kommunikation og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s