Kommentarer er velkomne

Min blog har moderations indstillinger, herunder spamfilter, men de eneste kommentarer jeg har afvist her er spambeskeder der er sluppet igennem filteret. Det er i øvrigt over et år siden det er sket sidst, for Akismet fungerer ret godt.

Men der er ikke mange der kommenterer her. Det sker oftest på Facebook og for en enkelts vedkommende, på Google+; du ved hvem du er. Det betyder at det er stort set umuligt at føre en samtale eller have en historik over hvad andre synes om hvad jeg skriver. Facebook er stadig en silo og alt hvad der hældes deri, bliver der.

Jeg overvejer dog om ikke det ville være muligt automatisk at kopiere Facebook kommentarer tilbage her. En dag hvor jeg har tid…

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation, Udvikling og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

