Nolan’s bedste film

Når Christoper Nolan kommer med en ny film så er det helt sikkert at jeg skal se den. Jeg “opdagede” ham lidt sent, med “The Dark Knight” og “Inception”, så jeg har ikke set dem alle i biografen og har svært ved at finde hans debutfilm. Men jeg burde nok allerede have været opmærksom på ham, for hans anden film, “Memento”, var fantastisk.

Nedenfor er en analyse af “The Prestige” som jeg synes er hans bedste film, tæt fulgt af “The Dark Knight” og “Interstellar”. Hvis ikke du har set “The Prestige” synes jeg du gøre det – den kan f.eks. findes på Netflix for tiden.

(Youtube)

—-

Ah, jeg tilføjer lige trailere til hans film:

Memento

(Youtube)

Insomnia:

(Youtube)

Batman Begins:

(Youtube)

The Prestige:

(Youtube)

The Dark Knight:

(Youtube)

Inception:

(Youtube)

The Dark Knight Rises:

(Youtube)

Interstellar:

(Youtube)

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

