No Small Parts

Jeg er begyndt at følge Youtube kanalen No Small Parts, som er en række dokumentarer af skuespilleren Brandon Hardesty der portrætterer skuespillere der ofte har små markante roller, men sjældent hovedroller. Konceptet virker egentlig lidt nørdet men det siger vel også en del om mig. I hvert fald har jeg set nogen afsnit efterhånden og er blevet godt og grundigt underholdt, samtidig med at jeg har fået større fornøjelse ud af film jeg allerede har set.

Eksempler:

(Youtube)

(Youtube)

(Youtube)

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

