Forhindringsdør

trykPå arbejde går jeg hver dag igennem en dør hvor jeg virkelig skal tænke mig om – der står tydeligt på døren at jeg skal trække men det er mindst lige så tydeligt at det er henvendt til dem der kommer den anden vej. Alligevel kræver det en indsats for mig at skubbe til døren – min hjerne vil hellere at jeg skal trække.

Så det er da rart at det ikke kun er mig, og ikke kun i fiktionens verden, der har den slags problemer:

(Youtube)

Dette indlæg blev udgivet i Udvikling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

