The Last Halloween

monaThe Last Halloween” er en af de bedste tegneserier jeg har læst og jeg er spændt på hvordan den vil udvikle sig. Den er skrevet og tegnet af Abby Howard, og resultatet af en meget succesfuld Kickstarter hvor jeg selv bidrog og en igangværende Patreon. Howard’s stil er en unik form for horror og grotesk humor som rammer mig rigtig godt. Serien har nu stået på i 2 år og grunden til at jeg skriver om den i dag er en særligt vidunderlig udveksling mellem hovedpersonen Mona og færgemanden Charon i denne uges “side”. Men serien skal jo nok nydes fra starten; historien om den sidste Halloween, dagen hvor monstrene kommer for at overtage vores verden.

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til The Last Halloween

  1. Pingback: Kris Straub | Hennings blog

Skriv et svar

