Harbingers of failure

Det er så god en overskrift på en videnskabelig artikel at jeg først troede det var en vittighed. Men det lader nu til at være rigtigt nok: Nogle forskere mener at have fundet en sammenhæng mellem bestemte forbrugeres køb og produkter der ikke får succes. Sagt på en anden måde, hvis disse forbrugere har købt et produkt så er der en større sandsynlighed for at produktet ikke blev en succes.

We show that some customers, whom we call ‘Harbingers’ of failure, systematically purchase new products that flop. Their early adoption of a new product is a strong signal that a product will fail – the more they buy, the less likely the product will succeed.
— “Harbingers of Failure

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s