Mestre i forvirring

Jeg er – stadig – kunde hos TDC og har derfor fornøjelsen af at modtage forskellige breve fra dem en gang imellem. Og hver eneste gang er jeg nød til at overveje hvad i alverden det er de prøver at fortælle mig. Jeg har fået breve om at jeg fremover skulle betale et gebyr (for at betale) eller om at en eller anden service ville blive ændret en bestemt dato, begge noget der viste sig at være en fejl. Jeg har fået et brev der var så vanskeligt at forstå at de til sidst måtte indrømme at hensigten med indholdet havde været det modsatte af den bedste forståelse de og jeg kunne nå frem til i fællesskab.

Og så er der denne, i forbindelse med at jeg skifter et mobilabonnement til en konkurrent:

fraTDC-0

Jeg kan selvfølgelig godt regne ud hvorfor brevet har det indhold som det har, men det ville også være nemt at rette det til så det ikke kunne skabe forvirring.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

