114

Pudsigt så mange gange jeg efterhånden har talt med politiets servicetelefon; men når jeg ser en mand gå langs motorvejen, eller store kasser liggende på samme motorvej, så ringer jeg til 114.

Det har faktisk altid været en god oplevelse og antallet af gange hænger nok sammen med at jeg for 3½ år siden pludselig skulle til at køre et stykke vej for at komme på arbejde. Før det havde jeg kun oplevet knust glas på vejbanen (hvilket i øvrigt forårsagede en træls punktering) men nu har jeg så set

  • mænd gående langs motorvejen, midt om natten
  • ældre mand på vej ind på motorvejen, med rollator
  • store plastkasser på vejbanen
  • og senest nummerplade i en skraldespand på en rasteplads

 

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

