Der var altså en grænse

Jeg linkede for et stykke tid siden til Thomas Bækdal’s kritik af hvordan in-app køb er blevet et redskab til at malke brugerne for deres penge, særligt med hensyn til EA’s version af klassikeren “Dungeon Keeper”. Bækdal var faktisk konstruktiv i sin kritik og så er det da også klart at EA var gået ud over en grænse her.

Faktisk så langt ud over grænsen at den britiske Advertising Standards Authority (ASA) har meddelt at spillet ikke må markedsføres som gratis.

Dette indlæg blev udgivet i Jura og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s