Dagen jeg holdt op med at bruge c|net’s download.com

Jeg har fuld forståelse for at der skal tjenes penge til driften af online services, og i forbindelse med hosting af programfiler gøres det ofte ved at piggybacke andre programmer med. F.eks. hver gang vi skal opgradere vores Java installationer, der jo stadig er nødvendige for at kunne bruge NemId.

Men da jeg var ved at opdatere til et program på min maskine blev jeg mødt af denne skærm fra c|net’s download.com:

seriouslyBemærk de steder der ligner links. Det er det ikke. Bemærk stavefejlene i produktnavnet. Bemærk de steder hvor afsnittet er skåret af og man ikke kan se resten af teksten. Der kan ikke scrolles!

7 x decline, 1 x cancel og derefter afinstallation af program. En google søgning senere viste det sig at jeg kunne gøre det ønskede med et open source program jeg også  havde installeret.

 

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

