Endnu et blog-år

Undskyld dette lidt indadskuende indlæg :-)

Da jeg startede denne blog i september 2010 satte jeg mig for at skrive et indlæg, ligegyldigt hvor stort eller lille, hver anden dag; meningen med bloggen var og er at træne min skrivning.

I 2013 klarede jeg 124 indlæg så min score er på omkring 2/3 af mit mål. Det har været et meget travlt år for mig, på arbejde og privat, og bloggen måtte nedprioriteres.

Jeg har pt. 122 abonnenter, hvilket jeg er meget glad for, men alligevel er det stadig indlæg fra de foregående år der læses mest, takket være Google:

2014? Det er lige om lidt, så

Godt nytår!

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Endnu et blog-år

  1. Thorbjørn siger:

    Godt nytår, Henning…:-)

Skriv et svar

