Stop chasing the fun

En af mine gamle venner fik mig til at besøge sitet Nerdist.com og kort efter begyndte jeg at høre Chris Hardwick’s podcasts. Det er principielt Hardwick, og måske medværter, der taler med komikere, skuespillere, musikere eller andre fra underholdningsbranchen i en times tid, og det er et skønt supplement til de lydbøger jeg ellers hører når jeg kører bil.

I det sidste års tid er Hardwick’s stjerne steget, samtidig med at han har udvidet gruppen af gæster. Ofte er den enkelte podcast “blot” underholdende, andre gange hylende morsom og så er der de tankevækkende.

Forleden hørte jeg podcasten med skuespilleren Lauren Graham. Undervejs i deres samtale kom de frem til noget som jeg har valgt at omskrive til

Stop chasing the fun, be the fun

om at man på et tidspunkt i sit liv indser at det ikke nytter noget at prøve at finde in-stedet og i stedet skaber det selv.

Endnu en ting jeg godt kunne have vidst mens jeg var i mine tyvere.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

