Kunder der klager vil gerne være kunder

Det var en af de ting jeg lærte af en af mine tidligere chefer. Det betyder ikke at man skal ignorere kundens klager, tværtimod fortæller kunden jo lige netop hvad der skal til for at man sammen kan fortsætte.

Kunder der ikke vil mere har allerede fundet andre leverandører.

Jeg kom i tanke om det da jeg læste Seth Godin’s “The complaining customer doesn’t want a refund“. Jeg er enig med ham; hvis du bare giver kunden pengene tilbage er dit svar på klagen “farvel”.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget . Bogmærk permalinket.

Et svar til Kunder der klager vil gerne være kunder

  1. Pingback: Kundeservice for de modige | Hennings blog

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s