Billig benzin og et men…

Få 200 kr. om måneden for at tale med telefonsælgere?

BenzinRabat.dk kom i medierne i dag og med udsigten til 1 kr. rabat pr. liter benzin eller diesel var jeg på vej. Der er jo bare det der med “for godt til at være sandt”, så jeg tilmeldte mig ikke bare men gik på jagt efter problemer. BenzinRabat.dk skal have ros for at have en meget kort liste af betingelser, med kun tre tekstafsnit.

Jeg har så ikke tilmeldt mig pga. det midterste afsnit der er det vigtige.

Sparia Danmark vil løbende arbejde for andre besparelser for medlemmerne af BenzinRabat.dk. Det kan være indenfor gruppekøb af andre dagligdagsydelser eller tiltag, der kan have interesse for ens husstand. Kontakt kan ske pr. e-mail, telefon eller brev. Medlemmer accepterer at modtage information om sådanne besparelser.

(naturligvis min fremhævning)

Nu kan det jo være at de aldrig har tænkt sig at ringe til mig, og det kan være at det højst bliver et reklamebrev hver måned, men ovenstående er ikke noget jeg vil spare 200 kr. om måneden for. Det kan andre afprøve først.

Dette indlæg blev udgivet i Jura, Kommunikation og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Billig benzin og et men…

  1. Næsten et år senere og indtil videre er status vist at det var for godt til at være sandt: https://www.trustpilot.dk/review/benzinrabat.dk

    Når man skriver sig op til billig benzin og i stedet får reklamer om billig el (og vis mig lige den besparelse en gang til) så scorer man kun en stjerne på trustpilot. Det lader til at man ikke kan give nul stjerner…

Skriv et svar

