Kundeservice

whsEn påmindelse om ikke lade interne vanskeligheder i ens organisation gå ud over ens kunder: “Multipliers” er historien om hvordan en enkelt privat tweet fra en kunde der var utilfreds med serviceniveauet endte med at komme ud til omkring 25.000 andre på Twitter. Og nu er en historie der får endnu bredere opmærksomhed.

Altsammen fordi den medarbejder der var sat til at modtage tweets i organisationen ikke gad at sende henvendelsen videre til den rette modtager men i stedet bad kunden om at sende en email i stedet.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s