Prismatch

205_foetex_prismatch_5871_1Jeg er principielt ligeglad med Føtex’ Prismatch kampagne, og om den reelt betyder noget for deres kunder. Jeg vil bare pointere at nedenstående plakat kan læses – og for mig læses sådan første gang jeg ser den – på en måde der ikke helt er til Føtex’ fordel:

2013-02-14 15.06.35Nemlig, at Føtex i en periode næsten 4 millioner gange har været væsentligt dyrere end konkurrenter de har valgt at sammenligne sig med. Jeg ved godt det ikke er det de prøver at sige med deres kampagne men det er sådan jeg læser det.

 

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s