Prismatch

205_foetex_prismatch_5871_1Jeg er principielt ligeglad med Føtex’ Prismatch kampagne, og om den reelt betyder noget for deres kunder. Jeg vil bare pointere at nedenstående plakat kan læses – og for mig læses sådan første gang jeg ser den – på en måde der ikke helt er til Føtex’ fordel:

2013-02-14 15.06.35Nemlig, at Føtex i en periode næsten 4 millioner gange har været væsentligt dyrere end konkurrenter de har valgt at sammenligne sig med. Jeg ved godt det ikke er det de prøver at sige med deres kampagne men det er sådan jeg læser det.

 

This entry was posted in Communication and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.