Bowie

David Bowie udgiver sit næste album d. 11. marts og første nummer derfra, “Where Are We Now?” kan nu høres og ses:

Han er en af de kunstnere jeg gerne ville have set live men Bowie’s koncertdage er nok desværre ovre. Så må jeg bare nyde at han stadig laver musik.

For et stykke tid siden så jeg en kommentar om Bowie, knyttet til nedenstående billede. Det er tilsyneladende et mugshot men kommentaren var, at det simpelthen ikke kan passe; man kan ikke se så godt ud på et mugshot at det lige så godt kunne være en tøjreklame.

David Bowie - suit ad or mugshot

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Bowie

  1. Tommy Weber Hansen siger:

    Håber ikke du har ret i det er slut med Bowie koncerter.Jeg har været til en enkelt i Forum tilbage i 2003 og siden ventet på gentagelse. Ville jo passe fint til Roskilde Festivalen.

  2. Der er så vidt jeg ved ikke nogen officiel meddelelse om at han aldrig mere tager på turne. Men efter hans hjerteanfald i 2004 har han ikke været på turne, kun holdt enkelte koncerter sammen med andre. Jeg mener at have hørt at hans producer har sagt at Bowie fremover kun vil lave indspilninger.

Skriv et svar

