At løbe på krokodiller

(med en undskyldning til dem jeg allerede har delt denne video med)

Jeg så den selvsagt ikke lige da den kom frem men jeg har da set James Bond “Live and Let Die” fra 1973, med Roger Moore i hovedrollen. Jeg synes faktisk det er en ganske udmærket film og i klippet herunder kan man se hvordan det lavede et af stuntsene. Jeg var bare af den opfattelse at man havde en optagelse af tre ægte krokodiller og bagefter et klip med tre krokodille”dukker”. Jeg tog fejl i det sidste:

Endnu en gang er jeg overbevist om at jeg ikke ville egne mig som stuntmand.

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

