#300

Dette er mit blogindlæg nummer 300 på denne blog. Jeg havde lovet mig selv at få det her skrevet til i forgårs, for jeg prøver at have et indlæg hver anden dag. Det lykkedes så ikke …

Der er ellers nok jeg vil skrive om. Kvindekvoter, juridiske udfordringer ved moderne ansættelsesprocesser, Facebook og deres 100 milliarder i forhold til Instagram, online scams (ikke relateret til emnet før), ophavsretslige konsekvenser af retssagen mellem Oracle og Google, online video, magasin apps, betalingsmure og så videre.

Arbejdspres og andre projekter sætter sine begrænsninger på hvad jeg kan nå men jeg vil nu alligevel prøve at nå at skrive om de ting.

Som en lille sidebemærkning vil jeg sige at det ikke er nemt at finde et billede der relaterer sig til 300 hvis ikke man vil bruge noget fra filmen “300”.

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

