GPS eventyr

Jeg mener ikke geo-caching, eller det mere nørdede geo-hashing, men derimod de små eventyr man kan komme ud for i en bil udstyret med en GPS. Måske specielt hvis GPS’en ikke er helt opdateret.

På vores netop overståede ferie i det nordfranske ville jeg tage en lille genvej og bad vores GPS om at finde en sådan. Kort efter kørte vi på små jordveje inde i hvad der bedst kunne betegnes som en kolonihave. Generelt fik vi kørt på et antal små jordveje på denne ferie men kun denne ene gang var vi nød til at vende om.

(Åh, og grunden til at jeg kører rundt med en ikke-opdateret TomTom GPS er sjovt nok et problem med TomTom’s hjemmeside og support. Måske vil jeg skrive om det en dag hvis jeg kan finde en lære i det.)

Dette indlæg blev udgivet i Udvikling og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

