Loyalitet

Det er her nok det mest indiskrete jeg vil blive på skrift overfor en række samarbejdspartnere og tidligere kolleger men jeg mener at det er vigtigt:

1. Loyalitet er pr. definition når du kunne få noget bedre

Jeg har tidligere citeret Seth Godin for det og det siger sig selv at hvis man får det bedste så er det ikke loyalitet.

2. Loyalitet går aldrig nedad

Loyalitet går til siden eller opad, som fra en medarbejder til virksomhed, mellem venner, kolleger og samarbejdspartnere. Det er uhyggeligt sjældent at en virksomhed opfører sig loyalt overfor dens medarbejdere.

This entry was posted in Management and tagged . Bookmark the permalink.

1 Response to Loyalitet

  1. Pingback: Loyalty | Henning's blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.