Loyalitet

Det er her nok det mest indiskrete jeg vil blive på skrift overfor en række samarbejdspartnere og tidligere kolleger men jeg mener at det er vigtigt:

1. Loyalitet er pr. definition når du kunne få noget bedre

Jeg har tidligere citeret Seth Godin for det og det siger sig selv at hvis man får det bedste så er det ikke loyalitet.

2. Loyalitet går aldrig nedad

Loyalitet går til siden eller opad, som fra en medarbejder til virksomhed, mellem venner, kolleger og samarbejdspartnere. Det er uhyggeligt sjældent at en virksomhed opfører sig loyalt overfor dens medarbejdere.

Dette indlæg blev udgivet i Ledelse og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s