I’m good at tennis

Michael Dubin fik en ide til en virksomhed: Sælg barberblade billigt, på abonnement. Så manglede han bare en reklamekampagne og havde hvad der skulle til: En smule talent (lidt skuespilerfaring), adgang til teknologi (HD kameraer er blevet billige) og gratis distribution (Youtube). Resultatet er en humoristisk reklame der også lige får slået til de store spillere i markedet der jo bruger en pæn del af deres indtægt på netop reklamer:

Læs mere på Fast Company.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til I’m good at tennis

  1. Pingback: Tom reklamesnak | Hennings blog

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s