Danske Spil retter deres fejl, selv

Efter at have haft lidt tid til at sunde sig har Danske Spil fundet ud af hvordan de skulle håndtere deres lille fejl fra weekenden.

Fejl sker og det der er vigtigt er hvordan man håndterer det. At der trods alt er gået et par dage, evigheder i emailens tid, tyder enten på at Danske Spil ikke har været gearet til at håndtere en sådan fejl – og hvorfor skulle de også det – eller at de egentlig oprindelig syntes at deres løsning var OK.

Sammen med deres “undskyld, vi har kvajet os” email, og tilsvarende forklaring og undskyldning på deres hjemmeside i går, er det nok det første der er tilfældet. Og det er jo fint nok.

This entry was posted in Communication and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Danske Spil retter deres fejl, selv

  1. Peter Andresen says:

    Eventuelt overvej at spille et andet sted?
    http://www.lotto24.dk f.eks., de har i hvert fald ikke lavet sådan nogle torske-dumme fejl i den tid jeg har været medlem (4 år) og så er det GRATIS.. ;)

  2. Peter Jespersen says:

    Hihi! Nu gjorde Danske Spil det dælme igen. Kom til at maile til en kunde at vedkommende havde vundet 28 MILLIARDER. Gad vide om alle får en gevinst mail efter lørdagslotto http://vindertal.com/loerdags-lotto.aspx og så annulleres gevinsten mandag. Håber Danske Tipstjeneste får styr på det efterhånden. Lidt synd for dem og “vinderne”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.