Billig og effektiv markedsføring

I anledning af at antallet husstandens Apple produkter blev fordoblet havde jeg brug for en holder til en iPod. Egentlig prøvede jeg at finde et par Vakaadoo iVak cases da jeg tidligere har haft god erfaring med disse men det var ikke længere muligt. I stedet endte jeg med at købe et par Belkin ting til at beskytte iPod’en og så bestilte jeg to iCarpus holdere.

iCarpus holderne kunne jeg ikke finde i Danmark så det blev en bestilling direkte fra producenten i USA men den samlede pris var mere end rimelig. Efter nogle dage ankom holderne så.

Men i stedet for de to holdere var der tre. Den ekstra var i en anden farve end de to jeg havde bestilt og med en seddel hvor der stod at den var gratis – som tak for min bestilling.

Markedsføring foregår på mange forskellige måder og det her er en af de billigste men effektive måder: Lever det lovede og så lige lidt mere. Jeg er udmærket klar over at produktet næsten ingenting koster at producere – to stykker hårdt plastik og en fjeder – og alligevel gjorde det mig endnu mere positiv overfor produktet. Endda inden jeg overhovedet havde haft lejlighed til at tage det i brug.

I faktisk brug skuffer produktet heller ikke og har nogen brug for en praktisk og enkel holder til deres smartphone – iCarpus duer til stort set alle typer – vil jeg helt sikkert anbefale det.

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

