Yay!

Og så opdagede jeg at jeg helt havde glemt at denne blog fyldte 1 år d. 1. september. Yay! Siden har jeg kunnet holde en frekvens med 1 indlæg hver anden dag (et kom for tidligt, et for sent) og synes i hvert fald selv at mit umiddelbare formål er blevet opnået: Jeg er kommet tilbage i vanen med at skrive.

Mit mest populære indlæg er stadig “Topdanmark er fornærmet” hvor jeg kritiserede professor Lars Bo Langsteds fortolkning af straffelovens § 263 i forbindelse med det noget fejlagtigt benævnte URL-hacking. I betragtning af Topdanmarks øvrige opførsel som senere beskrevet i de danske medier er det selvfølgelig underholdende at de smider om sig med straffelovs-insinuationer. Mere om det en anden gang.

Mit næstmest populære indlæg var i virkeligheden bare Simon Laustsen’s “Google+ cheat sheet“. Alle informationer om Google+ var på det tidspunkt eftertragtede men det virker som om de færreste helt har forstået hvad der adskiller Google+ fra andre netværk, altså udover at ikke være Facebook. Også mere om det en anden gang.

Og mit tredje mest populære indlæg er anden del af min lille serie om Anonymous, “Den anarkistiske trussel“. Jeg er selv ret stolt af de tre indlæg men et lille dyk ned i statistikken viser at læserne primært har søgt efter “Guy Fawkes mask”, som billedet her til højre. Et glimrende eksempel på det er vigtigt at navne og metadata til billeder er vigtige, hvilket jeg så må prøve at gøre bedre fremover.

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

