Skævhed

I “Cheshire Cat Government“, en reference til katten i “Alice i Eventyrland”, er der en pointe vedrørende opfattelse af det offentlige og skatter og afgifter:

I og med det er meget sværere for erhvervsdrivende, særligt små erhvervsdrivende, at komme frem til og aflevere de rigtige informationer til det offentlige vedrørende skatter og afgifter, vil der være en tendens til at disse personer ser mere negativt på disse end f.eks. privatpersoner; de fleste privatpersoner behøver ikke en gang forholde sig til deres selvangivelser.

Det er en betragtning der er værd at tage med i forhold til kommunikation generelt. Er der bestemte grupper der er værre stillet i forhold til ens tilbud og/eller deres pligter end andre? Hvad vil det betyde at gøre det bedre for dem?

Dette indlæg blev udgivet i Kommunikation og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s