Forandringer

Godt nytår!

Nytår er en tid hvor man ofte fokuserer på forandring, styret af den meget arbitrære hændelse at vores kalender genstarter. Det er selvfølgelig praktisk at en kalender i et vist omfang følger de ydre forandringer såsom årstiden men at årsskiftet for os ligger her er tilfældigt. Forandringerne ses dermed i lyset af fortidens hændelser og fremtidens udsigter.

Jeg har både været udsat for mange forandringer og foranlediget mange forandringer igennem tiden men alligevel har de ydre omstændigheder, rammerne, mange år virket uforandrede.

Udadtil er der kun to begivenheder for mig i de sidste 10 år, indgåelsen af mit ægteskab og fødslen af min søn. Store begivenheder, men kun to.

Alligevel har jeg oplevet og skabt mange ting i samme periode. Jeg har i høj grad været i stand til at skabe muligheder, ikke kun for mig selv, og det har været fantastisk.

Nu kommer så en ydre begivenhed i det nye år hvor jeg skifter arbejdsplads. Og enhver forandring bringer nye muligheder :-)

Dette indlæg blev udgivet i Meddelelser og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

