Google Instant

I går fik jeg prøvet Google Instant for første gang. Mit første indtryk kan summeres som “wow” og selvom jeg kan mærke at det lige kræver lidt tilvænning, så har jeg på fornemmelsen at det er en feature jeg kommer til at holde meget af.

F.eks. det at kunne tilpasse søgekriterierne mens der søges vil spare mig en del tid.

Til brugere af Google Webmaster Tools er der nogle informationer om “impressions” man lige skal sætte sig ind i og inden der nu er nogen der går i panik over udfordringerne til SEO bør man læse hvad Matt Cutts skriver om Google Instant.

Dette indlæg blev udgivet i Udvikling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

